Friday, June 18, 2010

Sõnatu!

Kaisa. Ennem olid röövik puu all, nüüd oled liblikas, kes puu ladvakõrgustes lendab. Sa oled suur, lähed kaugele, teise kooli. Mina olen veel väike ning jään siia, ja kui ehk veab, siis tulen sulle kunagi veel järgi. Meie vaheline kaugus venib nüüd 6’st kilomeetrist 200ni.

Mul on kahju, et alles nüüd hästi läbi hakkasime saama, kuid samas hea meel, et mulle nii ruttu südamesse pugesid. Sa oled sõnaotsesesmõttes SUPER. Sinu puhul võin tõesti öelda, et sõnu su kohta on väga raske öelda/leida. Oled ülim. Ma olen sinult palju õppinud ja teada saanud. Kui sind poleks, ei oleks ma selline nagu praegu. Sellessuhtes, et näha sind ja sinu edu .. see nakatab. Sind nähes kohe tekib tahtmine ja vajadus saada paremaks, püüelda ja üritada parimat. Sind teevad õnnelikuks lihtsad asjad, sa ei vaja päikest, kuud, tähti.. või et kogu maailmat enda käte vahele. Sa oled lihtne, kuid samas ka nii eriline. Sa ei pea olema võlts, nagu paljud, et kõik sind armastaksid. Sa lihtsalt oledki armastusväärne. Sinu ilu paistab silma sinu headusest ja südamest.

Oled olnud mulle väga tähtis osa elu kulgemisel, oled osake mu südamest, minust. Ma olen saanud sinust jõudu, energiat, tahtmist, postiivsust, tarkust. Ma võin olla sulle vaid üks järjekordne väike sõber, kuid see, kes sina mulle oled .. seda ei anna kirjeldada. Ma kirjutan seda teksti praegu pisarais, sest tean, et kui sa Tallinnasse lähed, ei pruugi me enam suhelda. Võib-olla sa unustad mu, ja me ei suhtle enam. Kuid võib-olla jääd mind mäletama, nagu mina sind jään. Sa tõid minu ellu päikese, rõõmu, naeru, mida ma kauaaega tundnud polnud. Kuidas on olla tundega, et oled kellegi elu muutnud? Suudsid muuta minu elu, suudad muuta ka maailma, kui soovid. Sul on suur hing ja süda. Sa suudad elus läbi lüüa oma positiivsuse ja olekuga, ma usun sinusse kallis. Ma olen küll kurb, et ära lähed, aga ma soovin sulle südamest edu ja läbilöömist! Loodan, et sul läheb seal kõik hästi ja et sa saavutad selle, millest unistad. Loodetavasti kuulen sinust juba telekas ja igalpool mujal meedias. Kuid sa püsid ka ilma selleta mu mõtetes.

Aitäh sulle, et näitasid mulle mida tähendab sõprus, headus, positiivsus. Ja kõige suurem aitäh selle eest, et mu Sõber olid. . Ma loodan, et sinna minnes sa mind ei unusta ja et me suhtleme veel.. Sest sind on raske unustada! Maailma jaoks oled sa keegi, aga kellegi jaoks maailm! - Sina oled minu maailm. Sinust erakordsemat ei suudaks ma mitte kunagi leida. Sa oled selline nagu sa oled ja sellepärast ma sind nii väga armastangi. TUULT TIIBADESSE, MU KALLIS LIBLIKASja ma südamest loodan, et su elu ja unistused lähevad korda. Minu üks unistus on juba täitunud – sind tunda ja tunda, mida sõprus ja sõbraks olemine tähendab.

Armastan ja jään sind alati armastama, mu südame printsess.


Ma olen sõnatu... Inimene, kes kindlasti jääb südamesse! Kirjeldamatu!

No comments: