Thursday, August 5, 2010

Kreeta!

Nutan, sest pole T2ttel! Ohhhh, I want it sooooo bad!

Tegelikult on siin k6ik nii hea, et tagasi ei tahakski. M6ned s6pod v6iksid siin minuga olla, aga kyll me oma aja korvame. CHHHHHHHHHHHHHHHHHHHILLLLLLLLLLLLLLLLL!
Jumaldan inimesi, merd, tasuta baari ja liiklust. K6ik on t2iuslikkusele v2ga l2hedal!

Minult kysiti, mida ma igatsen temas. Ja ma vastasin kiirelt ja m6tlematult: juukseid ja k2si. Kysimuse esitaja hakkas naerma ja vaatas n6utud n2oga otsa. Ma m6tlesin kiirelt sellele, mis olin 6elnud. Siis noogutasin ja vastasin, et olen oma vastuses 100% kindel! Juukseid ja k2si.

Igatahes, olen reisiga super rahul!
Ainukene, mis teeb kurvemaks on see, et veel n2dalake Tartumaal ja siis ootab Tallinn. Samas ei tohiks kurb olla, liiga hea elu hakkab!

No comments: