Tuesday, August 17, 2010

Your anything!

I could be your favorite blue jeans,
with the holes in the kneees
in the bottom of the top drawer.



I'm holding every breath for you


Tahaks tsiteerida kedagi tarka. Kedagi, eks ütles midagi väga tabavat. Sooviks kirjutada mingi lause, mis kirjeldaks ära hetkese tunde. Otsige mulle üks nupukas inimene, kes kirjutas mõtte nii osava, et see läheks mulle nagu rusikas silmaauku. Isegi, kui mu rusikas tegelt silmaauku ei lähe. Otsige. Saate midagi head.


Mult küsiti - mida sa siis ette võtad?
Ma panin silmad kinni ja lasin mõttel lennata.
Siis sain aru, et tuleb teha seda, mis on kasulik - mitte seda, mida süda tahab.
"Ma tahan olla õnnelik!"
Lasen asjal minna, sest see tuleb hingele kasuks.
Jah, mõtlen nüüd praktiliselt.
Mul ei ole vaja seda.
Seda jama.
Isegi, kui tahaks.

No comments: