Friday, September 3, 2010

Kohe päris kool!

"Ja hetkel, mil ma ei oska midagi teha - ei oska ega saa ka keegi aidata. Muidu on küll kõik suured tarkpead. Ma ei taha vajuda. Kas on raske aru saada? Ei taha!"

Hommikul küll kartsin õue astuda. Vihma sadas ja tuul möllas ikka raevukalt. Kuid seadsin sammud Nukuteatri poole... ja saingi Monaga kokku. Õuyeaaah, läksime ikka väga rahulikult kooli. 8:45 beibi! Esimene oli... las ma mõtlen. Geograafia. Meeldib mulle, aga selline tunne, nagu poleks seda sada aastat näinud/õppinud/lugenud. Siis panime padavai matemaatikasse. Oh no, ja mu seljataga on Oskar ja Henri - tõotab tulla küll naerurohke! Võitsin kihlveoga Joonasel 2.- ka! HALLELUJA! Kirjanduses olin Joonasega. Ja Neemega. Ja pilkudega ja õpilaspiletitega. Ja siis oli küll kõht tühi, aga vene keele test ju ootas! See oli tsirkus. Bingo-loto! Aaaaa, koolis on Ingel ka! Naeran ise kõva häälega, kuna Triinu tüütasin ka sellega, aga tõesti... INGEL! Mis kõige parem - lavaline liikumine. Mmmmm, õuyeaaah! Ja seltskonnaga Mc-i ja tantsutrenni (mis oli luks!!!) ja koju.
Kõik läks nii kiiresti, et lausa kurb hakkas.

Aga kodus on ka hea olla. Kitarr, oma voodi, oma tuba, oma...

Arvan, et selline päevade kirjeldus kestab veel nädalakese. Lihtsalt - uus ja huvitav.

Siis panen vana teed pidi edasi. Hea tee on. Saab kõik ära rääkida südamelt.

Ma ei kuulu kuhugile
ei ühte, ei teise
ei uute, ei vanasse
ei siia, ei sinna
ei nendega, ei teistega
ei üksinda, ei inimestega
kordan end vaid koguaeg:
ei uute, ei vanasse
kordan end vaid koguaeg:
tühi tunne on sees.
Mida teha?
Kas uputada või unistada?


Ma ei tea, kas peaksin sind tänama? Võib-olla pisut olengi tänulik, et aitad mul leida tantsudele sisu. Aga nii valus on, et tantsiks end ribadeks!

No comments: