Tuesday, December 7, 2010

Ülevoolav

Kaks päeva on möödunud imeliselt. *Sülitab kolm korda üle vasaku õla* Koolis on väga kenasti läinud, tantsimas suurepäraselt, lavakõne arvestus oli ÜLIM SUCCSESS!, lähedastel läheb ka kenasti... vist.
Õigupoolest nendel vabadel hetkedel, kui olen üksi, kipun mõtlema. Arvatakse, et ülemõtlema? Ma ei usu... ma arvan, et miski on mu rõõmu taga olnud, mida ma ei ole märganud. Märgates suudan ma vajuda kõige tumedamasse auku. Kuid tänu taevale, need joovastavad uudised on suutnud kõik muremõtteid peast ära viia.

On ainult üks...
aga seda ma ei julge pärida,
kuigi tahaks,
sest muret valmistab.

Ma ei taha palju aega... ma ei taha mõelda.
Aga sinu pärast ma mõtlen, sest ma muretsen...



never imagined we'd end like this
Hey, boy, I really wanna see if you can
go downtown with a girl like me.
Hey, boy, I really wanna be with you
cause your just my type...
Hõiskasin enne õhtut-
kahetsen...
siiralt kahetsen.

No comments: