Thursday, April 21, 2011

So come home...

Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)

1. Awesome one
2. Ingel
3. "Alati-olemas-kuigi-kakleme-koguaeg"
4. Vend
5. Emme-issi-õed

Jah. Arusaadav, et ma ei julge ega hakka siia õigeid nimesid kirjutama.

Kohati ebaõnnestunud päev - kohati suurepärane päev!
Alustuseks Lauriga klaveri taga, kus ma suutsin nii ära harjuda.
Muusikaajalugu 5+.
Keemia oli see kurb osa. Aga selle ma lõpetasin 10min, et mitte masendusse vajuda.
Veidikene päikest ja nalja ja teatrit!
Natukene muretust.
Natukene kurbust.
Naeru!

On hetki, mil ma ei mäleta. Kus mul ei tule see üldse pähe. Ning kohe siis on hetk, kus ma mäletan. Ja kõik keerleb pähe. Kõik. Aga ma ei taha olla nõrk. Üritan kohe unustada. Saan hakkama. Kuid siis tuleb jälle see kõik pähe.

No comments: