Thursday, September 4, 2014

Latch


Puudujatele. 
Meil kõigil on inimesi - kaugel ja lähedal, kellega oleme jaganud midagi ilusat.
Ilusaid situatsioone. Ilusaid tundeid. Ilusaid naerupurskeid. Ilusaid pilke. 
See seisneb mälestustes. Mitte kurbades. Vaid nendes mälupiltides inimestest, kes on olnud üks hetk nii lähedal meie hingele, õnnelikkusele ja tõele. See on "bittersweet." Olete õnnelikud, et see juhtus. Ja samas tunnete seda valu. Valu ja tänulikkus, kui inimene ei viibi enam teiega samas linnas. Kui inimene ei viibi enam teie elus. Kui inimene viibib teiega ühes ruumis, kuid see miski, mis oli, on nüüd puudu. Kui inimene võib lebada teie kõrval ja te lihtsalt meenutate mälestusi, mida koos läbi elasite. 
Põhinedes mälestustele. 
Eelkõige mälufotodele.
Siirale õnnelikkusele.
Ja nüüd tõele otsa vaatamisele. Siirale igatsusele.  


Aitäh, et te tutvustasite mulle inimesi, keda ma ei tea. Aitäh, neid kirjeldamast nii selgelt ja elavalt. Aitäh, et olite endaga aus. Aitäh, et jagasite oma ausust minuga. Aitäh, et lasksite endal olla haavatavad ning ei varjanud oma tundeid kellegi eest. Aitäh, et andsite mulle rohkem, kui ma palusin.
Ma ei nutnud kurbusest ega rõõmust. Ma nutsin siirusest teie vastu. Iga üks teist kannab endaga kaasas mingit maagilist sisemaailma, kuhu me ust ei leia. Te purustasite täna mitte lihtsalt enda ja minu vahel ukse... vaid eelkõige te vaatasite ausalt otsa endale ning lubasite langetada oma müüri iseenda ees. Iseenda ja oma tunnete ees. Iseenda ja tõe ees.
Kõik individuaalid maalisid omanäolise loo. Ometi me vormisime ka loo koos. Inimene on inimene. isegi, kui me kõik oleme nii erinevad ning mõtleme erinevatest inimestest ja situatsioonidest - Vaatamata kõigele sellele... oleme ja teame täpselt, kui sarnaselt me võime olla.
Ruum oli täis energiat, mida ei saa lihtsalt niisama tekitada. Te panite oma energia liikuma. Te tekitasite sellega eufooria, kus isegi kõige kinnistema hingede uksed said murtud.
Ma loodan, et te saite osa minust. Ning osa teineteisest. Sest mina sain osa teist. Ma sain aru, et ma ei ole oma mõtetega üksi. Ma ei ole kaugeltki mitte ainus, kes on midagi sellist kogenud. Loodan, et te saite ka tükikese endast tagasi, mida olete hoidnud varjatuna.
Aitäh, julguse eest.
Aitäh, pisarate eest.
Aitäh, et olete ilusad. Isiksused. Energiad. Hinged.



No comments: