Sunday, August 21, 2016

Väärib väärida iseend feat. Poola


Mina olen siin. Ja mina peab julgema olla selles rahus, mida ta sees tunneb. Sest mina väärib seda. Mina arvab, et ta ei vääri - aga mina ei näe ennast nii nagu inimesed, kes mind armastavad. 
Isegi, kui see on raske - siis vahel peab end kõrvalt vaatama, nende silmade läbi, kelle paned sa tantsima, naerust nutma, aitäh ütlema või rahus uinuma. 

Vahel peab mina õppima oskama end ka ise kõrvalt vaadata - sest ega alati pole kõiki kõrval. Mina võtab siis ise enda silmad ja nägemise ja hinge ning vaatab - vaatab nagu eksponaati - imetleb nagu kõigi teistega ta teeb; näeb, mis omadused õitsevad; tunneb, kuidas ta on uhke olla temaga - iseendaga. 


Mina väärib mind. Ma ei saa endalt iseennast võtta.
Väärib väärida iseend.


No comments: